19 de juliol 2009

Subcampions minis al 3x3 del Bora Bora







Enguany m'he apuntat a la dissetena edició del 3x3 de bàsquet Bora Bora de Sabadell, tot i que aquest any no l'organitza la Unió de Bàsquet de Sabadell perquè acaba de desaparèixer com a club. Aquesta edició l'han organitzada les entitats de bàsquet Club Natació Sabadell i Escola Pia.

L'equip érem el Ricard, el Javi, el Raül i jo mateix i ens hem posat el nom de Free Style. I fent honor a aquest 'estil lliure' hem quedat subcampions, amb dret a medalla, per darrere de l'equip Pets Pesants (on ha jugat el bon amic Guillem López :). Estic contentíssim; tot i que l'Ajuntament ja podia haver posar trofeu (o copa) per a totes les categories i no sols per als sèniors: francament una mica
rates després de tot l'esforç d'0rgantizadors i participants :(

2 comentaris:

jordi graells ha dit...

Tot i que ja t'ho vam repetir diversos cops, MOLTES FELICITATS!!!

Unknown ha dit...

M'ha agradat molt el te bloc!
Em podries dir qins són els dies en que es fa el 3x3.
gracies.